Dagens köp!!

Här kommer dagens köp i alla fall




Färgade linser 199kr köpta i Tensta - body care. Finns massa fina färger man kan köpa, själv så köpte jag aqua carribien blue.. Fick lite resultat faktist! För första gången när jag köpt linser HAHA!!



Små saker köpa på åhlen's, hår snuddar 15kr per påse. Depend fran & öginbrynsfärg 99kr. Depend nagellacks färg 25kr st..



Aco acnegel om jag skulle få någon acne på hun så är det bara smörja i!! '' hähä ''



My Convers skor ''stavning'' hoost :P



Riktig skinjacka 999kr, skit fin i verkligheten.. men på bild så ser den ju knasig ut :P



Kofta stadium 299kr



Kofta från stadium 299kr

Sen så köpte jag ett vitt linne från gina tricot 99kr, plus ett linne från stadium 129kr!! Köpte en hel del till, men kan inte ladda ner de på bloggen.. datan blir så jäkla seeg!! sorry..

Nu ska jag ner i sängs, skola imorgon puss och kram









Kommentarer
Postat av: linda

lägg in bild, när du har lins på, höhö :D <33

2010-08-25 @ 17:49:08
URL: http://lindaows.blogg.se/
Postat av: bbs

Jag vill oxå ha en skinnjacka fat en fin modell:)

2010-08-25 @ 23:16:00
URL: http://babyshakur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0