Första skoldagen..

Jahapp! Idag var det första skoldagen för mig.. Gissa hur det gick?

Ny skola, nya kamrater.. nytt var allt för mig! Fast blev bekant med alla första dagen. Lärde känna massa trevliga människor från min klass. Vi hade bara upprop första dagen, imorgon blir det vanliga lektioner och framöver..
Idag fick jag vakna klockan 07:30, och vara i skolan 09:00. Vi hade bara ca 25 min lektion (upprop) Därefter fick man åka hem. Men det gjorde inte jag, jag gick med mina nya skol kamrater till Högdalen och tog fika i en butik. Sen var vi i parken och snackade sen åkte jag hem Uusch så jag måde illa på början, men det blev lugnt sen.. trodde själv att jag skulle dö HAHA så fick smsa på mobilen med några vänner, de fick vara ett stöd för mig så länge.




Fjolla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0