Fotbolls matchen slutade med..

att vårt lag förlorade med 7-0 mot Ekerö.. '' ooh '' ja ja sånt händer! Hoppas vi vinner nästa fobolls match i alla fall annars blir jag irriterad. Vi ligger just nu längst nere i serien.. varför? det vet jag inte. Hoppas vi blir bättre! Men en jätte bra match idag i alla fall

Nu ska jag ner och äta snabbt, som middag blir det :



Linsgryta:

Gul lök, vitlök, morot, paprika, squash, broccoli, blomkål, tomatpuré, krossade tomater, vatten, röda linser, pressad citron, ½ rårörssocker, örtsalt, grönsaksbuljong, färsk basilika, oregano och koriander.

 

1 ½ dl fullkornspasta

 

Nu så kankse ni tänker att jag äter för mycket men det gör jag inte! Har bränt ca 500 kcal plus har ett bra ämnesomsättning! Så det är bara att äta på


Plus: Kommer inte hinna gå fyra timmar idag, så det får jag lämna bakom mig och göra någon annan dag! Ska i alla fall äta nu och sen ta en dusch, senare blir det väll gå upp på skoltaket med min bror hähää och plocka päron

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0