Hej byxmyndig!!

Oowiee!! Idag blir jag byxmyndig..




Men då blir jag:

Staffmyndig & byxmyndig!! Bara hålla i sig sina byxor då ''hahaä'' Får ha sex med äldre män osv.. Fast nu

gäller det för mig att jag inte gör något kriminellt eller olagliga saker. Måste få det i huvudet nu


Gjort idag!


Möt min kompis Michelle i Högdalen, därefter gick vi till Bandhagen på politik fest eller va fan det nu är haha. Där fick man massa gratis saker så vi tog jätte mycket saker och åt massa gratis korvar HAHA!! ♥
Därefter gick vi till min kille och lämnade lite knasiga saker i hans brevlåda. Sen så köpte jag och Mihelle en pressent till my love:P Det gick bra.. Köpte en tröjja och lite sånt! Var tvungen att åka hem klockan halv 3 från Högdalen.. När jag var hemma gjorde jag massa mat med mamma ''boriing''

FEST IKVÄLL!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0