Julia går på diet här och nu! ;)



Har valt att jag ska gå på diet här och nu!.. Är inte överviktig eller något om ni undrar det! Känner bara för att jag ska ner i vikt. Det som gäller nu är att jag inte ska stoppa i mig godis och onyttiga saker osv.. Det ända som gäller för mig nu är vanlig mat och lite av det. Sen så ska jag minska med kalorier och äta mindre. Ska gå ner 4 kg på 3 veckor!! Hoppas jag klarar det, vad tror ni läsare? Klarar jag det eller ej..


Lite smak prov på det jag köpte idag
My new niet ♥


Kommentarer
Postat av: bbs

Sv: Aa ju det var kul att träffa honom och umgås med honom, Han är jättetrevlig :) tröjan tkr jag jättemkt om:)

2010-08-19 @ 02:28:23
URL: http://babyshakur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0